Svar på Tal!




Fråga:
Hejsan :) jag tyker din blogg är jätte bra men kan inte du skriva mer om chelsa staub?? :) hon som är med i jonas :) du kan väll iallafall lägga in en bild på henne?:D det skulle vara jätte snällt! Kan du inte också skriva om tjejerna i H20 ? Dom 3 och chelsa staub är min favorit kändisar och skulle vilja veta mer om dom eftersom jag inte vet så mycket om dom. Hejdååå svara gärna i ett inlägg :D

Svar:
Jag tackar för komplimangen! Jag tycker också att jag ska skriva mer om Chelsea Staub och tjejerna i H2O.
Men jag har inte hittat någonting om Chelsea och dom i H2O har jag inte ens tänkt på.
Jag har hittat en jättebra sida om Chelsea och ska söka runt på H2O tjejerna!
Tack för din fråga! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0